BEMUTAT >>> BMW M3 GTR
Mad G 2007.04.30. 13:59
Az amerikai Le Mans-sorozatban a BMW M3 GTR gyztesknt mr a debtls vben bizonytott. Mra a BMW egyik legsikeresebb s legnpszerbb versenyautjv ntte ki magt ksznheten gyorsasgnak s klnlegesen vad ltvnynak.
XXL-es szrnyak, az utcai vltozathoz kpest szlestett srvdk s temrdek lgbemlnyls jellemzi a klalakot. Ez mg nmagban sem utols, gy rnzsre. m ha beindtjuk az rlt hang V8-ast, tapasztalhatjuk rtelmt a karvastagsg kipufogknak a jobb ajt alatt. Az elgetlen gstermk – amely mr a gyjts eltt az gstrbe r s a forr kipufogban meggyullad – adja a BMW-nek az egyik legltvnyosabb produkcijt, a mteres lngnyelveket, amely szinte legeti az aut oldalt. Emell prosul hihetetlen hangja, amelyet minden egyes gzelvtelnl a mr emltett lngnyelvek szisszense kvet. Gyorsak azonban nem lehetnnk, ha nincs a kerekeken j versenytechnika. Az els versenyn, amelyet a GTR futott 450 lert tudott, m a BMW hresen j motorfejleszt mrnkei ezt megtoldottk plusz 50 lervel. gy mra flezer lert s krlbell ugyanennyi nyomatkot ad le menet kzben. „Az aut ugyan orrmotoros, m kezelse, mint egy kezes brny, ksznheten a tkletes 50-50%-os slyeloszlsnak”. Nyilatkoztk a piltk. Egy nagytv versenynl ugyanis nagyon fontos, hogy j menetdinamikval legyen megldva az aut. Nem szabad, hogy az aut idegestse a piltt. Ellenkez esetben kptelenek lennnek a legjobb kr elrsben. A piltaflkben a ms sportokbl is ismers tbbgombos kormny fogad minket, amellyel a fontosabb funkcikat vehetjk ignybe, mindpldul a csapatrdi vagy a Pit sebessgkorltoz gombjt. A kzpkonzolon szintn szp, nagy gombokkal tallkozhatunk, amely mr-mr a replgpek hangulatt idzi. Az jszakai versenyek miatt sznesen vilgtanak. A „START” gomb lenyomst kveten pedig mr csak egy dolgunk maradt: a plyra koncentrlni.
Kpek a Galrik 'Versenyautk' rszlegben!!!
Az albbi linkre kattintva videofelvtel lthat
>>> http://www.youtube.com/watch?v=1q8ZNkhxT04
|